+420 777 477 164 (ředitelka)+420 725 900 739 (kancelář) mspodlesi@seznam.cz Datová schránka: auik3f6

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28
PLAKÁT - DIVADELNÍ PŘEDSTAVENÍ V KZ pro obě budovy
29 30 1
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
2
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
3
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
4
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
5
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
6
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
7
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
8
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
9
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
10
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
11
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
12
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
13
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
14
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
15
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
16
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
17
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
18
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
19
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
20
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
21
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
22
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
23
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
24
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
25
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
26
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
27
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
28
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
29
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
30
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
31
CO NÁS ČEKÁ V MĚSÍCI PROSINCE 2024 - budova PODLESÍ a budova BYNINA
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Mateřská škola > Projekty MŠ > Stávající a probíhající projekty v MŠ

Stávající a probíhající projekty v MŠ



TRADIČNĚ JSOU OBĚ PRACOVIŠTĚ ZAPOJENY DO TĚCHTO PROJEKTŮ:  

„Medvídek NIVEA“

  • tento projekt podporuje předškolní vzdělávání, zejména se soustřeďuje na činnosti, které přispívají k rozvoji kompetencí budoucího školáka
  • projekt obsahuje pracovní desky, ve kterých jsou pracovní listy a pracovní sešit na celý školní rok 2018 / 2019 k integračnímu a vzdělávacímu projektu
      „Medvídek NIVEA pomáhá dětem v přípravě na školu“
  • náměty a činnosti jsou v souladu s RVPP, s poznávacími zájmy a možnostmi dítěte v závěrečné fázi jeho docházky v MŠ

projekt klade důraz na rozvoj dětí ve vztahu k předškolní přípravě, která by měla usnadnit přechod od předškolnímu ke školnímu vzdělávání a předcházet počátečnímu selhání dítěte při vstupu do základní školy

„Fond SIDUS“

  • na pomoc nemocným dětem, které jsou nuceny pobývat v nemocnici
  • ze strany rodičů a zaměstnanců MŠ se o zakoupení drobného dárků, pomůcky, sešitků, samolepek aj., které 1 x ročně vydává a distribuuje do MŠ  samotný

Fond SIDUS

  • výtěžek z prodeje je zaslán na konto Fondu SIDUS, který z něj nakupuje potřebně vybavení pro děti v nemocnici
  • do projektu jsou zapojeny obě budovy MŠ

„Celé Česko čte dětem“

  • do projektu jsme zapojeni již několik let – jedná se o tzv. „živé“ čtení dětem, a to zejména v MŠ, když děti uléhají k odpočinku na lehátko
  • do čtení jsou nabádání také rodiče dětí, a to doma před spaním, při odpočinku apod.
  • do projektu jsou zapojeny obě budovy MŠ

„Edukačně stimulační skupiny“

  • tento projekt podporuje předškolní vzdělávání, zejména se soustřeďuje na činnosti, které přispívají k rozvoji kompetencí budoucího školáka
  • projekt klade důraz na rozvoj dětí ve vztahu k předškolní přípravě, která by měla usnadnit přechod od předškolnímu ke školnímu vzdělávání a předcházet 
  • počátečnímu selhání dítěte při vstupu do základní školy